אתם כאן: עמוד הבית חדשות מערכת מידע חדשה ליוגר יועצי קרקע

מערכת מידע חדשה ליוגר יועצי קרקע

משרד יועצי הקרקע מוטי יוגר, התחדש במערכת מידע מתקדמת.

מערכת מידעבתחום יעוץ הקרקע, נדרש לנהל פרויקטים מורכבים בתכולה, בספקי השירותים, בגורמים המעורבים לאישור וכמובן צד הלקוח - לשם כך, החליטו ביוגר יועצי-קרקע לשדרג את תשתיות המחשוב שלהם ולהעביר את ניהול התהליך המלא למערכת מידע חדשה, עדכנית, גמישה ויעילה הרבה יותר.

המערכת החדשה הכוללת יכולות ERP, ניהול פיננסי, ניהול תהליכי, ארכוב, ממשק מרוחק לעובדי שטח ועוד מעבירה את החברה למאה ה-21 ומאפשרת קפיצת מדרגה ביכולת להעניק שירות יעיל, מהיר וזול ככל האפשר ללקוח - פרטי, עסקי או תאגידי-ציבורי.

יתרון משמעותי של המערכת, הוא היכולת לקטלג, לאחזר ולאתר מסמכים הקשורים לפרויקט ובכל אחד משלביו והיסטורית אחורה ובהקשרים שונים בארכיון מתקדם וגמיש. כך, מתאפשר להצליב נתוני עבר עם נתוני ההווה, להציג מפות ותסריטים ולהפיק תמורה מלאה לכספו של הלקוח.

התהליך שלקח מספר חודשים, הסתיים לאחרונה וכעת המערכת פעילה באופן מלא.

בכך, ממשיך משרד יוגר מהנדסים במגמת ההתחדשות שלו ובכלל זה שירותים כמו "הוזלת עלויות בהנדסת הערך" שלו.

חברת אינג' מ.יוגר בע"מ

חברת אינג' מ.יוגר בע"מ נוסדה בשנת 1981 ומשנת 2003 פועלת כחברה בע"מ וזאת בבעלותו והנהלתו המקצועית של אינג' מ. יוגר.

החברה מספקת שרותי ייעוץ קרקע וביסוס מקצועיים לפרויקטים בכל ההיקפים והמורכבויות בארץ ובעולם - ללקוחות ממשלתיים, עסקיים ופרטיים. המשרד הוא מהגדולים בארץ בתחומו ומועסקים בו מהנדסי קרקע, מהנדסים אזרחיים וגיאולוגים, בניהם בכירים בעלי וותק של מעל ל 30 שנות ניסיון. כמו כן מועסקים במשרד מספר אנשי צוות נוספים לתמיכה ומתן מענה ללקוחות הרבים.

עוד מידע אפשר למצוא באתר www.engyuger.com.