אתם כאן: עמוד הבית מאמרים ניהול בריא עם מאמנת כושר אישית

ניהול בריא עם מאמנת כושר אישית

כישורי ניהול טובים, אינם רק תוצר של כישרון מולד או השכלה מתאימה - ניהול בריא ובפרט היכולת של מנהל העסק לתפקד תחת מצבי לחץ, לקבל החלטות נכונות ולשקול את השיקולים העסקיים המתאימים יכולה להיות תוצאה ישירה של הכושר הגופני בו הוא נמצא ובפרט סיבולת הלב ריאה, אחוזי השומן ומצבו הפיזיולוגי הכללי.

ויקטוריה דסה - מאמנת כושר אישיתניהול בריא עם מאמנת כושר אישית, יכול להפוך עסק מדשדש לעסק מצליח!

שמי ויקטוריה דסה וכמאמנת כושר אישית פרטית, אקבל מכם בשמחה את האחריות על אורח ניהול בריא של חייכם - תקבלו אותי בכול שעה אפשרית, מדרבנת ודוחפת ודואגת לתזונה נכונה ותירגול מתאים למגבלות הפיזיות שלכם, לסביבת העבודה והחיים ולהבטחת שיפור מתמיד במדדי הכושר הגופני השונים ועד להשגת שיפור בתפקוד שלכם במקום העבודה.

כושר גופני

"כושר גופני הוא מכלול היכולות של אדם לבצע פעולות גופניות מאומצות לאורך זמן" וככזה או מאפשר לאדם לבצע מטלות רבות לאורך זמן ואף כמה מטלות במקביל. בפרט "כושר גופני גבוה משפר את הבריאות, מאפשר לבצע פעולה אינטנסיבית ספציפית ... בפרקי זמן קצרים ... " ובנוסף ובפרט חשיבותו עבור מי שנדרש לנהל מערכות, לקבל החלטות מושכלות הכוללת יכולות עיבוד נתונים וניתוח בריכוז גבוה לאורך זמן, לכושר הגופני "... השפעה טובה גם על היכולות הקוגניטיות. כך למשל נוהגים חלק מהשחמטאים הבכירים לבצע אימוני כושר קבועים כדי לשמור על רמת משחק גבוהה".

Victoria Dassa - מאמנת כושר אישית

אולם כושר גופני אינו רק שרירים מסורגים והיכולת להניף משאות כבדים, אלא אף ובעיקר סיבולת ובפרט סיבולת לב-ריאה. רכיב הסיבולת במכלול הכושר הגופני מתייחס אל "היכולת להתמיד בפעילות לאורך זמן תוך התגברות על מחסור באנרגיה זמינה ועל תוצרי לוואי של ביצוע הפעילות. יכולת שיפור גבוהה 30%-50%" (ויקיפדיה, כושר גופני).

ויקי דסה - מאמנת כושר אישית

  • טלפון: 0522740737
  • דואר אלקטרוני:Vikiad@zahav.net.il
  • תחומי התמחות: אימוני כושר אישי; ליווי מנהלים ואנשי עסקים לדיסקרטיות מלאה; תוכנית הצרת מותנים ייחודית; אירובי דאנס; מתיחות גוף; עיצוב וחיטוב, פיטבול; קיקסובקס; הגנה עצמאית לנערות ונשים
  • השכלה: בוגרת מכון וינגייט (בעלת תארים אקדמיים מגוונים)

Victoria dassaVictoria Dassa Facebook

גם אם לפעמים, הקשר בין כושר גופני וסיבולת ותהליכי חשיבה לא נראים ברורים מאליהם - הרי "מחקר אשר בוצע באוניברסיטת צפון קרוליינה ... הממצאים מראים שפעילות גופנית עשויה להפחית את השינויים הניוונים שחלים במוח ... במיוחד בכל האמור במספר כלי הדם ובזרימת הדם במוח ..." ובנוסף "... מחקרים אחרים הראו שפעילות גופנית עשויה למנוע ירידה ביכולת הקוגניטיבית ..." (מולי אפשטיין, מכון וינגייט).

אדם בעל כושר גופני טוב מתאפיין בתכונות הבאות (אורט בארודה):

  1. בריאות והתאוששות מהירים.
  2. פעלתנות, ערנות ודחיית עייפות.
  3. יכולת ביצוע והתמדה במאמצים גופניים מוגברים.
  4. תפעול פונקציונאלי ויעיל יותר של המערכות האורגניות של הגוף.

אם כן, כושר גופני אינו סיסמא שהמציאו יצרניות אביזרי הספורט - אלא רכיב חיוני לתפקוד היום יומי שלנו והיכולת לעמוד בעומסים פיזיים ונפשיים. מכאן, החשיבות הרבה בפיתוח ושמירה על כושר גופני התואם את מאפייני הפעילות וסביבת החיים שלנו. שמירה על כושר גופני מתאים, תאפשר לנו לייעל תהליכים, לקצר זמנים ולהגיע לתוצאות טובות יותר - במסגרת העסקית ובמסגרת האישית - משפחתית ובכך לגרום לנו אושר וסיפוק גדולים יותר.

ומה יותר חשוב מכך?

ניהול בריא

חייו של מנהל, כל מנהל, עמוסים ומלאים בלחצים במקום העבודה ובין היתר -

  1. שעות עבודה ארוכות.
  2. ישיבה מונוטונית בתנוחה לא בריאה.
  3. הצורך בלימוד חומר רב בזמן קצר.
  4. הגעה לרמות ריכוז גבוהות בסביבה רועשת או לא נוחה.
  5. קבלת החלטות תחת לחץ נפשי ולחץ זמן.
  6. אחריות כבדה, כלפי הכפופים - מצד אחד ומצד שני כלי בעלי מניות, מנהלים בכירים ולקוחות.

כל אלו מקשים ביותר על קיום אורח חיים של ניהול בריא - אך מהו בעצם ניהול בריא?

עם השנים, גיבשתי ובניתי לעצמי וללקוחות להם אני מספקת שירותי מאמנת כושר אישית מסגרת חיים ופעילות בריאים המאפשרים קיום אורח חיים של ניהול בריא -

  1. תזונה נכונה - לא בהכרח ויתור על הנאות החיים, אלא קביעת סדר יום נכון, צריכה מתונה והבטחת אספקת של היסודות החשובים.
  2. פעילות גופנית לבניית כושר גופני מתאים - התאמה אישית של תוכנית אימונים המתאימה לצרכים והמגבלות של המנהל והמבטיחה בניה הדרגתית ועד הגעה לרמת כושר גופני מתאימה.
  3. ליווי אישי - מוטיבציה ומגבלת שעות פעילות לא נוחות, יכולים להוות מכשול גדול בפני מנהלים בכירים לעסקים גדולים ואף למנהל בדרג הזוטר או לבעלי עסקים קטנים. תכנון נכון ובפרט ליווי צמוד של מאמנת כושר אישית ליצירת מוטיבציה גבוהה ויישום נכון ומתוזמן של תוכנית האימונים.
  4. הרגלי עבודה נכונים ושבירת סטיגמות - הקניית הרגלי עבודה בריאים ונכונים והדגמה איך התניות וסטיגמות נפוצות רק מזיקות ליכולת הניהולית של העסק (עוד על הקשר בין כישורי ניהול ופעילות גופנית, במאמרו של ישראל ציגלמן ואשר פורסם במכון וינגייט).

ניהול בריא חייב להפוך לחלק משגרת החיים העסקית של כל מנהל ויש חברות ועסקים (קטנים וגדולים) שהכירו בחשיבות האדירה של מאמנת כושר אישית המלווה את שכבת מקבלי ההחלטות שלהם והטמיעו את הדרישה ותקצבו אותה בתוכנית העסקית השנתית שלהם.

זה אולי נשמע מופרך מעט, אבל ההבנה כי מנהל בריא מקבל החלטות עסקיות טובות ובהתאם מייצר ערך לחברה ולבעלי המניות שלה - תורמת לכך ובסופו של יום, הכול בעסקים מתרגם לצורך לספק שורה תחתונה חיובית.

מאמנת כושר אישית

Victoria Dassa - Perosnal Trainer

אז איך מתגברים על מגבלת הזמן, על חוסר הידע המקצועי בנושאי תזונה ואימון ובפרט על המוטיבציה הנמוכה להתרומם מכסא המנהלים שלכם?

ובכן, נעים להכיר - שמי ויקטוריה דסה ואני מאמנת כושר אישי ותיקה, מנוסה ובעלת השכלה פורמאלית בתחום ופיתחתי שיטות אימון מתקדמות וייחודיות והפכתי את ייעודי בחיים לעזור לאנשים לאמץ אורח חיים בריא יותר.

וכאן אני נכנסת לתמונה כמאמנת כושר אישית פרטית והמאפשרת לכם ולהעביר אלי את האחריות - תקבלו אותי בכול שעה אפשרית, מדרבנת ודוחפת ודואגת לתזונה נכונה ותירגול מתאים למגבלות הפיזיות שלכם, לסביבת העבודה או החיים והרצון שלכם לייצר התקדמות ושיפור מתמידים במדדי הכושר הגופני השונים.

חשוב להדגיש, אימוני כושר גופני בכלל ובפרט אימון כושר אישי לא חייבים לבוא לידי ביטוי באינטנסיביות של הרמת משקולות, ריצות מרתון או השתתפות בטריאתלון - כל אדם והפיזיולוגיה שלו וכל אדם והיכולות והצרכים שלו. עם ניסיון מצטבר של שנים וידע מקצועי ומעמיק בתחומי התזונה, האימון, חיטוב ועיצוב הגוף, אירובי, פיטבול, קיקבוקס ועוד - אני מצויידת בכלים המתאימים ביותר לעטוף אתכם במעטפת מקצועית וליווי אישי ופרטני שיספק לכם את הדחיפה והמוטיבציה לשפר את עצמכם.

תוכניות אימון אישיות יכולות להתבסס על אימוני הליכה, מתיחות וגמישות בסיסיים ליצירת בסיס סיבלות לב ריאה ואלסטיות לגוף, דרך פעילות מודרכת בחדר כושר או משקולות חופשיות ועד אימוני המותאמים לשואפים לקחת חלק בתחרויות ריצה כמרתון וטריאתלון.

והערה לסיום, ההחלטה להתחיל ולהתאמן ולקחת מאמנת כושר אישית אינה פשוטה ויכולה לערב בתוכה שיקוליים אישיים ועסקיים רבים - אני מתחייבת לשמור על דיסקרטיות מלאה ובאם אדרש באשר לעצם האימון, מגבלות בריאותיות ואחרות ולהפוך לחברה אישית שלכם.

אז באמת רוצים לעשות שינוי בחיים המקצועיים והאיישים שלכם?

אל תהססו לחייג אלי, מאמנת כושר אישית ויקטוריה דסה, כעת 0522740737 ולהפוך את חייכם לטובים יותר

מבטיחה שנהפוך לחברים ובמהרה תכנו אותי "ויקי"

ויקטוריה דסה עקבו אחרי ויקטוריה דסה בגוגל+