אתם כאן: עמוד הבית חדשות פייסבוק מוסיפה כפתור לשיפור אוטומטי לתמונות

פייסבוק מוסיפה כפתור לשיפור אוטומטי לתמונות

הסוף לכאב הראש, בהתעסקות האינסופית עם תמונות הסלפי (והעוגות, והבירה, חתולים, תינוקות ... ומה לא?).

משתמשי הרשת החברתית פייסבוק - תתחדשו: החל מהיום פייסבוק החלה בשחרור עדכון לאפליקציות הטלפון הנייד שלה ובו חידוש מרענן בשם "שיפור תמונה אוטומטי".

עינת גולן - כפתור פייסבוק חדשבמסגרת העדכון, התווסף כפתור המשפר את מראה התמונה על ידי שילוב של בהירות, חדות ואור ולכן כונה בשם "Facebook Auto Enhancing Photos".

הכפתור גם מאפשר חיתוך התמונה (Crop, בעגה המקצועית).

מי שאחראים על פיתוח הרשת החברתית פייסבוק, מבינים כי מרבית המשתמשים אינם משתמשי מחשבים "כבדים". לכן ומטבע הדברים מתקשים בפעולות שאולי עבור חלקכם נשמעות פשוטות, אבל עבור אותם "הדיוטות" יכולה להיות מאתגרת ביותר ואף להפוך את חווית השימוש בפייסבוק לשלילית. כידוע, שיתוף תמונות הפך לשגרה יום-יומית של מרבית הגולשים ברשת החברתית. אבל, עיבוד התמונה שלעיתים צולמה בתאורה לקויה או מזווית בעייתית וברזולוציה לא מתאימה יכול להפוך לאתגר לא פשוט, מסתכל ואף חסם שימוש בלתי-עביר.

כאן, נכנסים אנשי פייסבוק לתמונה.

הוספת תכונה זו, מטרתה להקל עליכם המשתמשים את החיים ועל מנת ״לחסוך״ לכולנו את הפנייה לאפליקציות חיצוניות.

וגם, כמובן, כדי שלא "נברח" חס וחלילה מעולם הפייסבוק החוצה ונגלה "השם ישמור" אפליקציות ועולמות חלופיים עם חווית משתמש טובה יותר. בל נשכח, כל התוכנית העסקית של פייסבוק מתבססת על הפרסום שהם מציגים לנו בפיד החדשות והעדכונים האישי שלנו, בעמודה השמאלית ובוודאי באפליקציית הטלפון הנייד שלהם.

רק תארו לעצמכם די דווקא משימה פשוטה כמו עיבוד תמונת הסלפי שלנו תגרום לנו לעזוב את המכשיר מתוסכלים ובכך להפסיד את המודעה שהיינו אמורים להיחשף אליה וכתוצאה מכך לפגוע בהכנסות פייסבוק.

הכפתור מופיע על גבי התמונה (מצורף צילום מסך) ואת האפשרות החדשה יוכלו משתמשי iOS לראות כבר עכשיו אצלם באפליקציה, ובהמשך יגיע עדכון גם למערכת האנדרואיד ו-Windows Phone. כדי להוריד את העדכון עבור מכשירי אפל ומערכת ההפעלה iOS היכנסו לחנות היישומים של אפל. עוד על הכפתור החדש תוכלו לקרוא בהרחבה באתרTechCrunch.

חשוב להעיר כי במובן זה, הרשת החברתית פייסבוק מפגרת באופן משמעותי אחרי רשתות כמו טוויטר או גוגל+ שבהן כלי שיפור התמונות האוטומטי כבר קיים וזמין לגולשים בכלל ומשתמשי הטלפונים הניידים זה מכבר.

ובהזדמנות זו... חג חנוכה שמח לכולנו.

תודה ל- instajewgram על התמונה.

===============================

Einat Golanעקבו אחרי EinatGolan בגוגל+ ובקרו באתר האינטרנט של עינת גולן