אתם כאן: עמוד הבית חדשות אתר המאמרים דעות עולה מחדש לאוויר

אתר המאמרים דעות עולה מחדש לאוויר

אתר המאמרים הותיק דעות, עולה בגרסה מחודשת לרשת האינטרנט - אתר דעות, מהותיקים והאיכותיים באתרי המאמרים ברשת האינטרנט הישראלית עבר שדרוג משמעותי ועלה מחדש לרשת האינטרנט בגרסת הבטא שלו.

דעות מאמריםהאתר החדש, הוסב לתשתיות פיתוח ג'ומלה ומעליה מסגרת Gantry Framework המאפשרת שימוש בתבניות עיצוב ריספונסיביות (Repsonsive Template) המתאימות את מראה ופריסת התוכן באתר למסכים ומכשירים שונים ובכך מאפשרת גלישה באתר בכמעט כל מדיה אפשרית.

כחלק מתהליך ההתחדשות, אתר המאמרים דעות מאפשר רישום עצמאי והפעלת חשבון עורך דרך ממשק מתקדם ואינטואטיבי. עם זאת וכחלק מההקפדה רבת השנים של מערכת האתר על איכות התוכן ומניעת הפיכתו לאתרים מאמרים ספאמ באיכות נמוכה - הרשאת העורך מוענקת ידנית על ידי מנהלי האתר ולאחר בחינת פרטי הנרשם.

האתר עצמו, מחולק לקטגוריות נושא רבות ומגוונות כגון בריאות; ספורט ופנאי, תרבות ואוכל; אינטרנט וטכנולוגיה; פרסום ועסקים; אישי; חברה, פוליטיקה וכלכלה ועוד וזאת כדי להבטיח מגוון תוכן איכותי לגולשים.

כדי להבטיח את איכות ורמת התוכן שהנו ברובו פרי כותבים אקדמיים ואנשי מקצוע מובילים בתחומים, תנאי השימוש של האתר קשוחים ואינם מאפשרים הכללת קישורי SEO במאמרים ופרסום תכוף מדי. מצד שני, כלי האתר כוללים שליטה מלאה בנתיב המאמר SEF ובתגי META כתגי המילים והתיאור ותגי ALT של תמונות.

תשתיות הג'ומלה הנה סביבית קוד פתוח מתקדמת המובילה בעולם לפיתוח אתרים ונתמכת על-ידי קהילה מפתחים רחבה בישראל ובעולם וסביבת Gantry גם היא מפותחת על ידי קהילה זו בשיתוף עם סביבות כמו WordPress ועוד.

גולשי אתר המרכז לעסקים קטנים ובינוניים מוזמנים לחזור ולבקר באתר המאמרים דעות בכתובת www.Deot.co.il.