אתם כאן: עמוד הבית חדשות גוגל עושה לכולם בית-ספר

גוגל עושה לכולם בית-ספר

גוגל, מנוע החיפוש הנפוץ ביותר בעולם ובישראל, עושה בית-ספר לכולם: למרות שלאחרונה נטען כי גוגל בדרך למטה ואתר הרשתות החברתיות פייסבוק עומד ליטול את הבכורה - הרי שבחינת מגמת ההכנסות והרווחים בכלל ובפרט את האופן בו גוגל מייצרת וכובשת תחום פעילות חדש לגמרי - פרסום בטלפונים ניידים, גוגל עושה לכולם בית-ספר.

גוגל

כאמור ומבחינת דו"חות גוגל עצמה (לדו"ח באתר החברה), עולה כי מגמת השיפור בהכנסות שלה רק ממשיכה. יתר על כן, ניתוח מעמיק יותר של הדו"חות שפורסמו מצביע על מגמה ברורה של גידול הכנסות משמעותי המתבסס על תחום פעילות חדש ובעל פוטנציאל גדילה אדיר - הטלפונים הניידים (מכשירי מתקדמים מדור שלישי ואליך). כמו שמסביר, מנכ"ל גוגל עצמו אריך שמידט: "Google had an excellent quarter ...Our core business grew very well, and our newer businesses — particularly display and mobile — continued to show significant momentum. Going forward, we remain committed to aggressive investment in both our people and our products as we pursue an innovation agenda".

כך ובהתבסס על מערכת ההפעלה בקוד-פתוח אנדרואיד, מצליחה גוגל לבסס עצמה שוב כמובילת שוק ומשתלטת על שוק הפרסום בטלפונים הניידים. בהווה שבו התחזיות לצמיחת שוק הסלולאר מרקיעות שחקים ובפרט המעבר משימוש במחשבים נייחים וניידים למכשיר הטלפון הנייד כמרכז החיים של המשתמש, נראה כי אולי הרשת החברתית פייסבוק מובילה במספר משתמשים ולייקים, אבל בשורה התחתונה שמעניינת את בעלי המניות (הכנסות ורווחים) - גוגל עושה לכולם בית-ספר.

מקורות נוספים

  1. Search Enging Land - סקירת דו"ח גוגל.
  2. בלוג קידום אתרים - גוגל עשתה 7.29 מיליארד
  3. דעות - חזון האח הגדול ואיך גוגל משתלטת על חיינו