אתם כאן: עמוד הבית חדשות מסלול ללא התחייבות: חדשות לעסקים הקטנים

מסלול ללא התחייבות: חדשות לעסקים הקטנים

חדשות חשובות לעסקים הקטנים והבינוניים בישראל - חברת פרטנר השיקה מסלול ללא התחייבות וללא קנסות יציאה ובכך מובילה מהפכה בתמחור חבילות התקשרות לעסקים הקטנים והבינוניים בישראל (מגבלת החבילה לעסקים של עד 15 עובדים).מסלול ללא התחייבות וקנסות יציא

בפועל, מסביר יעקב קדמי - סמנכ"ל השיווק של פרטנר: "ברור לנו כי הלקוחות מעדיפים שירות שאינו מגביל אותם ואינו כופה עליהם התחייבות, ובמקביל גם מאפשר להם להעריך באופן ברור את ההוצאות שלהם" (כלכליסט, 14.7.2010). ואכן, מעתה, לא ידרש מעסקים ועוסקים זעירים להשית על עצמם התחייבות כלכלית כבדה וארוכת טווח ובפרט כזו שאין להם ודאות כי היא מתאימה לתקציב הפעילות השוטפת ארוכת הטווח שלהם. זאת, בהתאם לקושי לצפות את התזרים בתקופות של מיתון ובהתאם לתנאי השוק המשתנים. " ... תוכניות orangefree מיועדות בעיקר למשפחות וכן לעסקים קטנים של עד 15 עובדים. בתשלום חודשי קבוע הלקוח מקבל בנק דקות ליעדים מחוץ לפרטנר, כאשר שיחות בתוך חברת פרטנר הן בחינם (עם מגבלת Abuse של 2,500 דקות בחודש). למעשה, רשת פרטנר הופכת בתוכנית ל-VPN חינמי ..." (דה-מרקר, 14.7.2010).

כאמור, חברת פרטנר משיקה בימים אלו מסלול מיוחד המיועד למשפחות ומסלול מיוחד לעסקים קטנים ובדומה לחבילות התקשרות הקיימות בחו"ל. בין המאפיינים המרכזים של חבילת התקשורת ללא התחייבות וללא קנסות יציאה:

  • דבר חופשי באורנג' מהסלולר - דקות שיחה מהסלולר ליעדי אורנג' הניידים והנייחים (שימוש הוגן של עד 2,500 דקות למנוי לחודש).
  • בנק דקות משותף לשיחות מהסלולרי אל יעדים מחוץ לרשת, עד 5 שותפים בחבילה - החל ב-100 דקות ועד 1,800 דקות.
  • חבילת שירותי רשת כלולה - 5 מ"ב באינטרנט + 5 ג"ב בפורטן הסלולרי + נווטן ג'י־פי־אס + המתנה מוסיקלית (funtone).
  • דבר חופשי באורנג' מהקווי - דקות שיחה מהטלפון הקווי של אורנג' ליעדי אורנג' הניידים והנייחים (שימוש הוגן של עד 2,500 דקות למנוי לחודש).
  • חבילת דקות לכל היעדים מחוץ לרשת.

בנוסף, אפשרויות הרחבה לחבילת התקשורת יהיו:

  • חבילת הודעות SMS/MMS משותפת חופשי לכל היעדים.
  • חבילת SMS/MMS חסרת-תקדים בשוק הסלולר, המאפשרת שימוש חופשי לכל היעדים על-ידי כלל מנויי הלקוח - בדגם שיתוף (שימוש הוגן של 5,000 הודעות ללקוח). ניתן להצטרף לחבילות SMS בגדלים שונים החל מחבילות של 100 מסרונים.
  • גלישה חופשית.
  • אורנג' מעניקה ללקוחותיה את האפשרות להצטרף לחבילת גלישה מהמכשיר הסלולרי ללא הגבלת נפח. כמו-כן ניתן להצטרף לחבילות קטנות יותר החל ב-150 מ"ב.

דגש ניתן על האפשרות לעבור בין תוכניות orangefree השונות וכמו כן, לא תהיה חובה לרכוש את המכשיר בצמוד לחבילה ובכך מנותקת חבילת ההתקשרות מסדרת ה-18 (או 24 או 36) תשלומים שהקשו מאוד על נקודות היציאה מחבילות התקשורת הנוכחיות (NEWS1, 14.7.2010)